Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Niecodzienna podróż metrem dzięki skanowaniu 3D

Niecodzienna podróż metrem dzięki skanowaniu 3D

Artysta Chris Coleman codziennie podróżował metrem. Pewnego dnia wziął ze sobą skaner 3D i laptop dzięki czemu mógł uwiecznić swoją podróż w dość specyficzny sposób.

niecodzienna podróż metrem-2

Chris zabrał ze sobą skaner PrimaSense Carmine, który wygląda i działa podobnie jak kontroler ruchu Kinect.

niecodzienna podróż metrem-1

Oprogramowanie Skanect zainstalowane w laptopie pozwoliło przechwycić powierzchnie i struktury otoczenia, gdzie przemieszczał się Chris.  Na końcu, wszystkie przechwycone obiekty zostały renderowane za pomocą programu Blender. Jak podkreśla autor, luki w teksturach są spowodowane jego za szybkim przemieszczaniem i wstrząsami podczas podróży, gdzie oprogramowanie skanera nie zdążyło przechwycić dostatecznie dużo informacji. Chociaż dziwnie to wszystko wygląda, warto oglądnąć.

 

źródło : digitalcoleman.com

Powrót na górę